pruppisarna

2008-08-15, 15:31:42 / Kategori: my words
Idag var jag och älsklingen iväg med Puff till vetten. En dyr historia vill jag lova. 450 spänn för att reda ut att han inte har nåt sår och inget brutet ben. Antagligen är det bara ett djupare blåmärke som kommer blir bra om några veckor. Självklart skönt att höra att det inte är nåt. I samma veva var vi på djuraffären och köpte en till vattenflaska eftersom att Puff inte har nåt vatten i buran han är i nu. Dessutom var vi till Torvalla och köpte en liten fågelbur som kommer bli hans nya bur. Självklart kommer dom skifta bur ibland så att inte Piff alltid har mycket större än Puff. När vi var på djuraffären så frågade vi oxå om vi kan försöka sätta ihop dom igen eller om vi ska skippa det. Dom tyckte tuvär att vi skulle låta dom vara i olika burar. "dom trivs ju bäst tillsammans, det är synd att dom inte fattar det." Huh, känns lite trist att dom ska vara tvugna att bo i olika burar eftersom att dom är flockdjur, men samtidigt vet jag att risken finns att om dom bråkar igen så bråkar dom tills den andre är död. Och det vill jag inte! Får hitta på massor med bus med dom så kanske det går bra ändå.



Dessutom måste jag bara tillägga att jag har köpt nya skor idag ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?