plus

2008-08-19, 22:29:14 / Kategori: my words
Jag saknar min Bästis. Men snart är du hemma hjärtat. kan inte beskriva känslan inom mig när du skrev att du hade ett uppdrag till mig när du kommit hem. Att jag ska få klippa dig. Det känns jätte spännande och det ska bli riktigt roligt. Tänk att du litar på mig så mycket :) Sen när du skrev att du ska skaffa jobb och lägenhet, att vi ska ses varje dag och ut och gå, gå och träna tillsammans. Jag kan inte beskriva hur mycket jag längar tills den dagen då jag kan gå in till din lägenhet (som såklart ska ligga väldigt nära min så att jag nästan tror att det är jag som bor där och inte du;) ) och bara vara, bara vara med min bästis. Den som förstår mig bäst på hela denna jord. (du oxå såklart älskling :) ). Jag saknar dig så fruktansvärt mycket gumsi. Vet inte hur många gånger jag velat ringt dig och berättat att det här hände precis eller bara dösnackat i timmar. Har alltid kommit på mig själv att du kanske jobbat, kanske tagit hand om busarna eller gjort något annat spännande.

Men snart är du hemma, gissa om jag längtar!


                                 Nollan & Puckot <3

ella

alskade van, fatta du vad jag langtar tills jag kommer hem :) Jag har mycket att sta i och fixa nar jag kommer hem, men jag har ju ett mal och de kommer blir bast. Snart ses vi och gud va vi ska prata. Alskar dig bastis. <3 du och jag i vatt och tort.



2008-08-20, 11:17:29



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?