omelett till lunch

2008-08-22, 13:11:37 / Kategori: my words
visste inte alls vad jag skulle laga till lunch, vi har ju ingenting hemma! så det fick bli en omelett gjord på 2 ägg, en skvätt vatten, typ en halv lök, massor av tacokrydda och såklart thai sweet chili- sås till. Blev inte helt fel faktiskt :) Nu ska jag betala pulsklockan sen plocka ihop lite här hemma för att sen gå ner på fristilen och köra lite. Blir ingen pump idag (tror jag ;) ) känner att jag vill vara hemma när älsklingen kommer hem, PLUS att det ser ut som ett helvete här hemma. Men det får vänta ett tag till.


Åh, Piff har verkligen längtat efter Puff - han satt precis och lutade sig mot puff, precis som att han vill ha mera kärlek av honom. nu är dom uppe i varandra hela tiden typ. bara fdet inte går överstyr! men dom är så söta så :)

ida

det verkade gott med lite omelett till lunch



2008-08-22, 15:52:01



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?