köksa

2008-08-24, 15:29:02 / Kategori: my words
idag är jag köksa, precis som igår och som jag skavara resten av veckan, förutom onsdag då Anja ska ta min plats:)
Har rast just nu, ska ut och gå en sväng tror jag. Känns inte som att man har rast när man sitter på avdelningen och tvn är på på typ jättehög volym. (det är ju avslutningen på OS vilket jag förstår att alla vill höra och se)

Idag har jag ett problem, ett problem som tåls att förundras över resten av dagen. Jag har ju börjat träna, och förra veckan var jag iväg på Fristilen 3 dagar + att jag försökte springa en bit utomhus. Det här veckan har jag varit på Fristilen 2 gånger (pump i måndags och gym i fredags). Plus att jag sprang 3 kilometer på onsdan. Men jag är inte nöjd -för jag vill träna en dag till! Funderar på att springa mina 3 kilometer när jag kommer hem och göra situps+armhävningar. och så går jag  på pumpen imorn. Det är segt när man jobbar kvällar och inte kan gå iväg på passen. Till veckan jobbar jag till 17 så då kan jag gå på fler pass iallafall. hm, jag hoppas jag orkar gå ut och springa när jag kommer hem, klockan typ 20.30 ikväll!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?