jobbet, mitt liv?

2008-08-16, 15:43:39 / Kategori: my words

Sitter på Sjöängen nu, har min andra en timmes rast för dagen. Känns lite sådär att ha två timmar fast man inte får ha dom tillsammans. Men men, jag har rast iallafall. Tror att jobbet är mitt nya liv. Här sitter jag oxå med tre scheman som jag får välja på. Hellst tills måndag morgon. Grejen är att jag lätt hade tagit schemat med mest timmar(såklart eftersom det ser ut som ett "normalt" schema) men på tisdag ska jag träffa kvinnan jag kanske ska bli personligassistent åt om allt stämmer. Jobbigt läge att sitta och välja. Jag trivs ju här men som pa får jag 10 spänn mer i timmen. PLUS att pa är mycket friare än vad det är här på Sjöängen. Som det känns nu så vore det skönt att jobba 75% oxå, och kunna jobba upp timmarna här på Sjöängen, för det gör jag lätt så mycket personal det fattas här ;)

Imorse när jag hade min första rast så gick jag ner till massagestolen, satt där och pratade med älsklingen lite och fick lite relaxmassage, underbart. det hela slutade med att jag somnade 40 min på soffan, tur att jag hade ställt klockan annars hade jobbarkompisarna fått leta mig ;)


Imorn är jag ledig och jag kan inte beskriva hus skönt det känns. Jag ska inte lyfta ett finger!!  




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?