Irritationsobjekt.

2008-08-11, 18:34:22 / Kategori: my words
Vårat kylskåp är helt kaputt, allt som är i lådorna längst ner och hyllan ovanför fryser. Det är inte normalt för ett kylskåp vill jag lova! Dessutom funkar inte ugnen som den ska, den visar inte hur många grader den värmts upp till... Dessutom är tvättstugan stenåldrig och lägenheten väldigt gammal i utseendet. Det känns lite sisådär att vi (eller rättare sagt jag än sålänge!) betalar en skyhög hyra på 3 800! fan, idag känns det lite sådär, men ändå är det skönt att bo hemifrån.

Anledningen till att jag kom på att jag måste beklaga mig över detta är att jag rotade runt i kylskåpet och hittade en sallad. Som vi köpte för sisådär en månad sen (...) och det var färsk! Eller färsk och färsk var ju synd att säga, den var nämligen fryst!? jaa, vad säger man? Bra kylskåp!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?