huvudvärk.

2008-08-18, 17:03:27 / Kategori: my words
Efter en 8,5 timmars arbetsdag, utan någon som hellst frisk luft så gör sig huvudet påmint genom att bulta och banka. Kanske för att jag är hungrig. Eller så är det för att jag är trött.

Men ikväll står det Bodypump på mitt schema. Egentligen lite sent för min smak, mellan halv 8 och halv 9. Men jag ska ändå iväg. Jag tycker om Pump. Jag tycker även om spinningspasset jag var på igår. Det var något i särklass roligaste spinningpasset jag har varit på. Efteråt. Inte under passet, men efteråt. Jag är nöjd med mig själv som verkar börja komma igång med träningen igen. Bra gjort Åsa!

Piff har hittat någonting han tycker om. Han sitter och slår på en sånhär metallgrej på buren som ska hålla ihop övre och nedre delen av själva buren. Det låter ont i mitt huvud. Men han är söt för det.

Jag tycker om mina pojkar, och jag hoppas att Puffs ben snart blir bra så att vi kan sätta ihop killarna igen. Ikväll ska dom få träffas utanför buren igen och jag hoppas det går lika bra som igår, fast bättre.

ida

så det är du och jag på gul i morgon



2008-08-18, 20:15:00



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?