fatburn.

2008-08-28, 20:31:08 / Kategori: my words
Idag gick jag och mamma och tränade. Mamma ville nämligen teste en crosstrainer eftersom hon funderar på att köpa en och ställa in i mitt gamla rum. Så Idag har jag sprungit 40 min. och på söndag ska jag banne mig iväg på ett spinningpass igen. Jag hoppas jag har fått pulsklockan då. Vill testa den, helst nyss :)

Åt en sallad när jag kom hem, inte mycket att fylla magen med så nu sitter jag å funderar på- gissa vad?! just det, en gröt! Imorn ska jag upp och ställa mig vid spisen och koka grahamsgröt för en hel konkarong. Imorse fick jag höra att min havregrynsgröt var hemsk ;) Kanske ligger en viss sanning i det....

Ikväll ska jag bara ligga och slappa framför tvn! Åh va jag har saknat tv :)

anita

Här är du ju! :D



2008-09-01, 19:26:48 URL: http://anitaq.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?