det blir inte alltid som man tänkt sig

2008-08-20, 14:12:50 / Kategori: my words
idag var det meningen att jag skulle jobba 7-16, men ikväll fattas det folk och det går inte att få tag på nå folk heller så därför stannar jag kvar. Har två timmars rast just nu fram till 16. Sen har jag dubbelt betalt fram till 20.30. Känns helt okej, även om det är tråkigt eftersom jag och älsklingen bestämt att vi skulle åka till Loke, käka lite god mat och umgås med familjen och samtidgt passa på att tvätta och städa bilen. Menmen, another day! 

Jag kan inte rå för det, men jag tycker om det här jobbet. Även om alla inte har bra dagar varje dag (vilket inte jag heller har eftersom att vi bara är människor!) så är det underbart kul att komma hit. Idag är det jätte många som sagt gulliga saker till mig av dom boenden, allt från att jag har fina tänder och väldigt bruna ögon till att jag har gjort ett bra jobb. För mig spelar det ingen roll vem det är som säger någontig sånt till mig eller om det fattas massor med folk så att man får slita häcken av sig eller jobba på lediga dagar (eller andra gången man egentligen skulle vilja vara ledig). För det är just det att folk uppskattar vad jag gör som får mig att tycka om det här jobbet!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?