att springa eller inte springa....

2008-08-14, 14:52:45 / Kategori: my words
Usch och fy, tog på mig träningskläder för att springa en runda, men det gick inte som väntat. löpning utomhur är ingenting för mig, asfalten får mina knän att vilja gå av. Huh, ska nog iväg på fristilen och testa deras nya gym iställe. jag hoppas dom har skaffat flera nya löpmarskiner.

Bytheway så måste jag hoppa in i duschen nu på en gång. Bussen går om en halvtimma. Huh, men jag har bara 4 timmars arbete framför mig.

Dessutom har jag pratat med Storsjöbygdens assistans nu. Ska prata och träffa en kvinna jag kanske ska bli personlig assistent åt. Det känns helt okej eftersom jag kommer tjäna ungefär lika mycket att jobba 75% som 100% på Sjöängen. Dessutom så kan man ju alltid jobba upp sig till 100% på Sjöängen. fatta fet lönen :D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?