åsa på tradera = bra kombo???

2008-08-27, 21:19:17 / Kategori: my words
Nu är vi hemma igen efter massor av popcirn, bacon snacks, fanta och massor av skratt. jag älskade Mamma Mia! Saknade dock min älskade mamma bredvid mig i bio mörkret...

Jag vet inte vad jag ska säga - om det är bra eller dåligt att jag blev medlem på tradera. Nu sitter jag och budar i högan sky- och jag menar det! Idag la jag ett bud på en bärbar dator på 5500kr. VART SKULLE JAG FÅ DOM PENGARNA IFRÅN?! och alla bud är bindande, så hade mitt bud vunnit så skulle jag ha varit tvungen att punga ut asmycket pengar på en dator jag inte ens vet om den är bra. Varför la jag då budet? - jo, för att jag skulle kolla hur högt budgivningen låg, just då!
Och så la jag bud på en pulsklocka vars budgivning gick ut typ vid 20 i nio. Och fick den inte. Jag blev tokig och typ skrek att jag ska fan lägga bud på alla pulsklockor som inte ligger på 1000 spänn! Och sagt och gjort, det var precis vad jag gjorde. Efter att ha lagt flera bud (bindande) så hittade jag en rosa härlig pulsklocka - för bara 99 spänn! Och det är inte en sån med tuchgrejs utan en normal som mäter pulsen hela tiden. För jag ska ha sten koll nu, för här ska brännas fett och kalorier! Men iallafall. Tradera är kul, man kan faktiskt hitta normala grejor där oxå :)

Anonym

Hej!

jag har en väsk tävling jag gärna vill tipsa om

vet många inte många gillar när man tipsar

men behöver fler tävlande

så vore jätte gulligt om du vill kika in den illafall

http://enlitentax.blogg.se/2008/august/vinn-denna-vaska-fran-ingelita.html



2008-08-27, 21:19:26

ida

här är min blogg



2008-08-27, 23:33:15 URL: http://flisansgudmor.blogspot.com

Anja

haha Åsa, 5500 kr köpte jag min bärbara lilafärgade Dell för, NY!

Det kanske är bättre att satsa på en ny? ;)



2008-08-28, 08:56:55



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?