110310 - it's time to say

2011-03-10, 17:35:12 / Kategori: my words
Slutade presis mitt sista pass på 6 dagar, skönt med ledighet!! Om några få timmar är hon äntligen här - min fruga! Avundas inte Christoffer som ska sitta o lyssna på oss i bilen imorgonbitti. ;) en efterlängtad ledighet!! Men om två veckor åker vi till Stockholm igen, måste planera in nånting i april oxå så sommarn snart är här! Men till ikväll, ska trippa bort på affären nu och köpa den där stora godispåsen jag längtat efter heeela veckan!! Plus att jag tänkte sola 20 minuter oxå. Och när hon äntligen är här (och vi har lämnat Biggisen hos mamma) så ska jag dyka ner i krokspåsen! Fattas bara ett glas rötjut så hade jag firat in ledigheten ordentligt. Men det blir nog enough ihelgen skulle jag tro, så att jag behöver rehab eller nåt, skämt åsido.

Men en drink skulle inte sitta helt fel när jag tänker efter!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?