110309 - you're my sweetheart

2011-03-09, 11:10:05 / Kategori: my words
Både igår eftermiddag/kväll och idag har Big varit helt slut. En lekstund med Lotus hemma i Dvärsätt va inte fel! Han va så trött att han knappt ville leka med Eddie sen heller vilken är Bigs bästa kompis (våran granne). Fortfarande trött, hehe hoppsan då ;) själv tänkte jag iväg o springa idag igen men kom fram till att jag hellre tar en långprommis med lurvas på fyra ben. Jobbar sen mellan 15-18 imorgon, sen ska jag allt springa o sola en sista gång innan vi åker. Kryssning till Helsingfors på fredag ju :) och runt halv 9 imornkväll kommer frugan, som jag längtar efter henne!! Vi har inte setts sen i somras, typ början av augusti, dock har vi pratat desto mer. Haha. De ska bli så skönt att komma bort ett tag. Önskar mig fortfarande blogg.se appen, kommer den inte snart kommer jag byta igen, de ska ju för sjutton var enkelt att skriva + att jag vill kunna lägga in bilder eftersom jag tar lite fler nu :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?