110308 - we're pretty

2011-03-08, 09:53:01 / Kategori: my words
Men vet ni nå sjukt?! Mina utslag som jag hade för nån vecka sen börjar komma tillbaka! Say what?! Inte lika mycket än men ändå, blire värre så går jag väl tillbaka till distriktarn o blir klassad som ett hopplöst fall igen. Sist gick de mesta bort tack vare 20 min i solariet men gårdagens 16 min verkar inte ha gjort någon skillnad. Är de nån sorts allergisk reaktion på bharna eller så jag måste vara utan? Olej, ge mig en operation så kommer jag aldrig använda bh igen. Haha skämtåsido, eller?! För att trösta mig själv så luktar jag chokladpralin och ska umgås med mina favoriter idag, älskar't!! Och för den delen så måste jag berätta, mamma ringde o frågade efter min mailadress, ehh jaha?! Jaa jag anmäler oss till Tjejvasan nästa år! Haha sötmamma!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?