110307 - trött och mätt tjej!

2011-03-07, 11:49:32 / Kategori: my words
Gud vilken skön simmtur!!! Jag önskar att jag fick skriva så iallafall. Insåg när jag kom fram att badet inte öppnar förns 10, men toppen. Så det fick bli en timme på crosstrainern iställe, men snittpuls på 141bpm alltså ca 71% av maxpuls. En skön springtur! Nästa gång blir de löpbandet (tillsammans med grym musik) eller en runda ute. Är jäkligt nöjd ändå över min prestation, att springa en timme är något jag aldrig gör annars. Iallafall, har precis ätit upp resterna av gårdagens köttfärsgratäng och ska precis hugga in på mitt goda kaffe. Och sen städa, jippi! Ser faktiskt fram emot att få de fint här hemma igen ;) pusspåre.

MarielleGrääs

nemen åh vad snällt av dig.

ska kolla hur många vi får av mamma eftersom

hon håller på att flytta nu, vi kanske bara behöver låna nån enstaka ;P



2011-03-07, 12:09:15 URL: http://lenamarielle.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?