110128 - på mitt köksgolv

2011-01-28, 12:19:48 / Kategori: my words
Nu har vi varit utan köksbord i typ 3-4 veckor. Börjar bli ganska irriterande. Men samtidigt mysigt för jag har hittat en ny plats att sitta vid datorn, nämligen på köksgolvet. Förutom att man får ont i benen efter ett tag (vilket kanske är bra så man inte sitter lika länge) så är det riktigt mysigt faktiskt.

Iallafall så skulle pappa komma in med bordet idag som varit till Hede för slipning och lack och blivit helt som nytt, MEN det är nån jubelidiot som tappat något på bordet så det har blivit ett stort hack i överkant på skivan. Men tack ditt pucko. Så nu måste pappa försöka få tag på han som lackat det för att eventuellt göra om samma procedur igen. Helt sjukt, att det aldrig ska gå bra.

Eftersom jag helt plötsligt fick hela dagen ledig så funderar jag på om jag ska åka ner på Stepin City och kolla läget (det är där man får provveckan även om man sen börjar träna på storsjöbadet). Har fortfarande inte bestämt mig om att byta gym, men det lutar starkt åt det! Att ha fri tillgång till badet fram till oktober lockar verkligen ;) Dessutom har de lite andra pass som inte finns på fristilen, tillexempel Core, vattenpass, yoga/poweryoga och afrodans. Och det förutom Pump, Combat med flera. Och jag kan behöva lite nytt i mitt liv kan jag känna, så så får det bli!

Först ska jag ta en långpromenad med Biggisen så att tandblekningen får verka lite mer. Puss



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?