110124 - en kedjereaktion

2011-01-24, 13:23:47 / Kategori: my words
Fick hem min nya byxdress idag som jag beställt från Asos. Såg den hos Shecitys förra veckan och blev kär. Sen att den sitter som ett smäck på Petras kropp är sjukt, ge mig hennes kropp. På min kropp satt den... Lite väl tight, men jag fick igen alla knappar vilket gör att det inte är ett hopplöst fall som måste säljas ögona bums. Att dom sen sprätte upp igen såfort jag rörde på mig var en annan femma. Istället blev jag väldigt taggad att fortsätta träna, vilket i sin tur resulterade i en pw i 45 minuter och nu ska jag boka in BodyCombat ikväll. Såna här kedjereaktioner gör mig glad, min dag är bra.

Ella&lucas :)

Vi tycker om att du bloggar igen :) lucas och jag älskar att läsa om vad bästa tant åsa skiver :) <3



2011-01-24, 15:56:11



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?