110123 - jag älskar rea.

2011-01-23, 13:54:10 / Kategori: my words
Har jag nån gång sagt att jag älskar rea? Allra hellst när man får tag på något sådär löjligt billigt som man sagt att man ska köpa hur länge som hellst och så bara finns den där mitt framför ögonen. Så blev det för mig idag inne på Cubus.
För flera år sedan fick jag en skinnjacka av Christoffer, men den har varit ganska stor i ryggen men jag har använt den ändå för att jag tyckt om den så mycket. Men i sommar tänkte jag köpa en ny, som sitter lite bättre och som inte är lika mycket fodrad. Och idag hittade jag den, mitt framför ögonen hände den. Och priset? Ynka 150kr. Och ja, jag älskar den!
Inte så bra bild, men iallafall en bild på den :)

Anja

snyggare!!! ge mig en lunchdejt, jag saknar dom! puss puss



2011-01-24, 05:56:10



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?