110227 - JAG KLARADE DET!!!

2011-02-27, 21:56:29 / Kategori: my words
Jag är helt slut! Försöker hålla mig vaken eftersom vi har tvättstugan. Hellst av allt hade jag krypit ner i sängen för länge sen! Igår var den stora dagen - tjejvasan med mamma. Första halvan kändes strålande förutom skavsår på sidan av hälen och bakhalt, men sen kom 14 kilometer kvar skylten. Och all kraft försvann! Klockan 3 var jag i Eldris, en timme innan senaste tiden för att få fortsätta. Efter två muggar blåbärssoppa och ytterligare lite valla bar det av igen och det kändes bra! Tills dess att jag hade 3 cm snö fastklistrad under skidorna. Med 5 kilometer kvar var jag beredd att ge upp, bet ihop och envisades. Men jag kom i mål!!! 5 timmar och 15 minuter tig det. Och sjukt trött var jag! Men så nöjd över mig själv, åka tre mil utan arr ha tränat en enda gång lixom. Jag e bra!

Linnéa

BRA DÄR ÅSA! Heja, heja!



2011-02-28, 12:41:56 URL: http://linneav.bloggplatsen.se

Anja

Vad duktig du ar Asa!!!!!!! Riktigt bra gjort, jag ar mkt stolt over dig :) Saknar dig med, PUSS!



2011-03-01, 04:44:21



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?