110222 - för det....

2011-02-22, 18:33:59 / Kategori: my words
För det första vill jag säga stort grattis till goa pappa på födelsedagen!

Och för det andra, Rödöns kyrka står fortfarande hel utan minsta brännmärke. Och Lucas är den finaste i världen! Och hans mamma oxå!

För det tredje, om en halvtimme ungefär börjar grundkursen för mig och Big via AW Hundkul -Super kul!

För det fjärde undrar jag om Big ens kommer orka frolicen för tydligen hade jag glömt resterna kvar på bordet och han tog och åt upp den. Tjockishund!

För det femte, jag lämnade äntligen in min telefon på lagning idag. Skit thephonehouse, jag gillar inte dom. Funderar på att köpa en Iphone istället. Lite dyrt bara kanske. 

För det sjätte.... Så var det kanske inget. Jo, jag köpte två underbart sköna tröjor på Gina idag, 49kr stycket. 

Och för det sjunde. Så fick det vara bra så, nu ska vi åka :) 


Ella&lucas :)

för det åttonde, tack för ännu en superdag. <3



2011-02-22, 19:47:47



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?