110207 - gode gud...

2011-02-07, 14:46:35 / Kategori: my words
Är på ett fruktansvärt humör idag, vilket känns som att det var länge sen sist - just därför känns det ännu värre. Är trött som en gris efter att Christoffer sprungit upp och ner halva natten med magsjuka. Och när jag inser att det bara är två och en halv timme tills att jag måste gå till bussen för att åka och träna vill jag bara dra täcket över huvudet. Som ett riktigt penismonster känner jag mig som!!

Men jag har iallafall lyckats vara iväg på Willys (tack snälla mamma för skjutsen!) och tagit en promenad med Ella&Lucas och en jobbig Big. Varför är hundskrället så mycket jobbigare när man har en dålig dag? 

Det enda jag önskar mig nu är Sex And The City-boxen och ett glas vin i soffan. Ingenting annat. Gode Gud, ge mig.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?