110207 - dance with me baby!

2011-02-07, 19:52:27 / Kategori: my words
Shit vilket roligt pass jag var iväg på! Afro Power Dance. Men varför i hela världen har ingen sagt åt mig att man får skavsår på stortårna?! Haha, har stora blåsor under efteråt, men oxå massor av ny energi! Det är den bästa känslan träning kan ge, förändra en hel dag bara sådär. Imorgon har jag vilodag men tänker ge mig ut på en riktigt långpromenad med Bigisen så han får springa fritt. Men först ska jag låta Åsa sätta saxen i mitt hår, spännande!!
Sitter just nu vid köksbordet och diggar såndär härlig musik som får en att må gott inombords. Min absoluta favoritlåt är Firework. Oväntat va? Men ack så bra den är! It's time to let it through.

Min bacongratäng börjar lukta huskut gott här inne! Funderar på att försöka lägga upp lite recept igen. Men oftast glömmer jag bort det, men endel kanske kan komma upp igen. Så vi börjar med LCHF, sen får vi se om jag "lessnar" den här gången oxå. Så, dagens recept får bli Bacongratängen som jag lägger upp om en stund. Först måste jag bara smaka att den blir god ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?