110204 - en pusch i ryggen

2011-02-04, 10:33:40 / Kategori:
Förra tisdagen började jag med lchf igen. Tredje gången gillt. Blev sporrad över en bloggare som minskat 11 cm runt midjan på 11 dagar. Och dessutom "lurade" mamma in mig i det hela igen genom att bjuda på mat hela dagen så jag tyckte jag kunde fortsätta. Idag vägde och mätte jag mig igen och det visade sig att jag gått ner 2,1 kilo och minskat 12,5 cm totalt. Bara över midjan -3,5cm och höften -5cm. Det är jag nöjd över. Nu känns det som att jag kan fortsätta.

Den här gången har jag inget krav på mig själv att jag ska gå ner till 64 kilo, för att sen när jag väger 64 så ska jag gå ner till 60 "bara för att". För mådde jag bättre när jag vägde 60-64 än om jag väger 5-10 kilo mer? Nej inte ett dugg, jag blev snarare mer fanatisk och ställde högre och högre krav på mig själv vilket ledde till att jag gick upp 15 kilo igen. Idag tränar jag för att må bra och äter lchf för att må bra eftersom min mage inte alls är lika spänd och orolig längre. Släpp alla nojor och ta hand om dig själv!

Daniella

Det är ju hur bra som helst på så kort tid Åsa, vad duktig du är! Själv går jag bara upp i vikt av lchf verkar det som... eller så gör jag tok fel! ;P



2011-02-04, 16:55:38 URL: http://daniellasoderberg.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?