100928 - finast i världen <3

2010-09-28, 15:29:50 / Kategori: my words
Idag har jag och världens finaste kille varit ute och lekt&tränat på fotbollsplanen en bit bort. Kan man göra annat än att älska den här hunden?!! Han är så himla duktig, han var nämligen utan koppel. Anja, valpkurstränaren, tyckte att jag ska testa köra följsamhetsträning med Big utan koppel igår när vi var där, så det gjorde vi. Och visst följde han efter, men ibland visste han inte riktigt vad han skulle göra och stannade och blev distraherad av massa lukter, konstigt vore annars om han inte blev det eftersom vi var på ett helt nytt ställe för han. Iallafall, så efter bara en liten stund såg jag att det kom någon med hund och Big kollade på dom och laddade för att springa iväg. Men hör och häpna, han lydde mamma jätte fint när jag sa att han skulle sätta sig ner och sitta still. Hur bra är han inte?!!! Kan inte fatta att han är fem månader redan, att han bott här i 2 månader! Det känns som att han alltid funnits i mitt liv och jag skulle inte för allt i världen vilja byta honom mot någon annan eller ingen alls!
Lillplutten några timmar efter att vi hämtat honom i Skåne :)


Mys i soffan ett par dagar efter att vi kommit hem :)


mysiga sovställningar.


mys på fotbollsplanen idag!


Världens snyggaste kille och mattes älskling!! <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?