100928 - ett äventyr.

2010-09-28, 10:06:09 / Kategori: my words
Idag åker Anja på ett jävla äventyr -  japan, thailand, australien, nya zeeland ja ni kan bara tänka er! Jag kommer sakna den här bruden alltså! Trodde väl aldrig att man skulle ha kontakt och träffas ändå med jämna mellanrum även 2 år efter första jobbet ihop. Just nu önskar jag bara att hon sket i att packa ner löparskorna och kläder i resväskan och tog med mig istället ;) Whe whe whee! Men fan gumman, haaaa deeeet sååå jääääklaaaa kuuuuul så ses vi när du kommer hem i april igen :)
Följ Anja och Christoffer på deras resa du oxå! :)

Anja

men min älskade gullunge!!!! du är så söt! klart som fan att jag håller kontakten med dig, det skulle fattas mig om du inte fanns där :)

tror seriöst att jag slänger ur löpardojjorna och necessären och packar ner Åsa istället! PUSS på dig!



2010-09-28, 11:33:32 URL: http://anjablixherrlander.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?