100926 - söndagsmys

2010-09-26, 16:40:33 / Kategori: my words
Äntligen fick jag en sovmorgon jag ville ha, sov till 10 idag och inte ens Big hade bråttom upp ur sängen. Tog tag i städningen sen och i ett tiden så kom Peter och Ludde förbi på lite bus och kaffe. Big och Ludde är nästan jämnstora (Ludde är drygt 3 månader och en papillon med cavaljer i) och dom springer och busar hela tiden :) Gick ut i skogen och släppte dom där oxå och det var skoj vill jag lova :P Nu är både matte och Big helt slut!
Köttfärslimpan står i ugnen och potatisen ska precis till att kokas. Om 2,5 timmar ska vi åka ner till tåget och hämta upp två kurskamrater som ska bo här när om ska göra slutprovet. Jag ska däremot inte göra det imorn utn längre fram då jag inte har tillräckligt med timmar. Känns jävligt tråkigt men jag ska nog åka ner dit och träffa alla iallafall :)
Big i somras ute på Idas gräsmatta. Tjejtjusaren nummer ett :) <3

HedmarK

Ser ju ut som att du ammar han :D



2010-09-27, 23:15:15 URL: http://toruven.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?