100921 - smått irriterad

2010-09-21, 14:49:30 / Kategori: my words
Timmarna flög förbi och nu är det dags att gå på jobbet. Humöret är inte på topp så jag andas ut en stund och pussar på mr Big så får de här gå iallafall. Har krypit på toagolvet idag och städat under badkaret och i avloppet, vilket behövdes eftersom det inte rann ut när man duschade - nu förstår jag varför! Passade oxå på att dammsuga och skura nu innan jag ska iväg så är det kanske lite roligare att komma hem imorn bitti. För den delen kommer jag väl ändå inte hinna vara hemma imorn men ändå. Ska umgås med mamma och då vet vi hur det blir ;) Slänga skräp på tippen, hjälpa henne med hennes vardagsrumsbord och bli av med vårat och så ska vi hälsa på en gammal granne. Och pklockan 19 ska jag finna mit i Fristilens spinninglokat för en timmes pass. Men sen är jag ledig, att jag är!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?