100917 - love the way you lie

2010-09-17, 14:50:56 / Kategori: my words
Sitter och funderar, klurar och försöker hitta inspiration. Har hittat nånting så otroligt fint som jag verkligen älskar! Vad tänker jag på? Ja ni, det får ni se framöver....

Just nu kommer jag köra lite hemlighetsmakeri här framöver, men jag tror det kommer bli bra i slutändan. Det är en hemlighet till favoritbebisen i magen (och för att jag älskar att göra mamma så himla nyfiken ;) Det här ska inte bli nånting som rinner ut i sanden, sparka mig i röven om så skulle ske. För det kommer bli bra, det tror jag verkligen!
Förövrigt är allt bra i stort sätt förutom magont, men det ska jag kolla upp den 30de. mr Big blir större och större och han ser inte lika valpig ut längre. Om 10 dagar blir han fem månader, lillfisen <3

Sofia

När ska vi ta en fika Åsa? :)



2010-09-17, 15:50:25 URL: http://sofiarebecca.blogg.se/

Sofia

Ja men vi kan väl höras till veckan då och bestämma nåt!? :)



2010-09-17, 17:06:53

Ella

men jag tänker inte kläma, så de så.;) För jag får ju inte veta, en liten ledtråd bara (A) <3



2010-09-17, 17:52:10



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?