100902 - humptydumpty

2010-09-03, 08:59:26 / Kategori: my words
Trött tjej som flyttar sig från soffan till sängen, från sängen till soffan från dess att jag gick av mitt pass igår. Med en liten mellanlandning vid datan just nu (och en tur till affären igår för att köpa Ben&Jerrys). Och för den som undrar så fuskar jag ganska mycket just nu, men den som känner mig vet att så har det alltid varit. När jag satt i soffan blev jag störtsugen på att läsa nya Veckorevyn (ett helt nummer vigt till Blogawards typ) och äta B&J från paketet. Och veeeet ni hur skönt de va?! Vi har köpt ny soffa, japp det har vi!
Nu ska jag snart flytta asset till soffan igen och testspela Viva Piniata Party Animals som C fixat åt mig. Börjar klockan 12 idag och jag funderar på om jag ska packa med mig soffan, hehe eller det skulle jag visst inte neh..

Anja

när jag blir stor ska jag uppfinna B&J utan kolhydrater........... högsta drömmen!



2010-09-04, 02:12:18 URL: http://anjablixherrlander.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?