101026 - I did it!!!

2010-10-26, 13:41:59 / Kategori: my words
L o n g t i m e n o s e e n .

Åkte ner på fristilen igår och körde mitt bästa pass på löpbandet, någonsin! 5 minuter uppvärmning, 35 minuter löpning i backintervaller nivå 7,8-8, 5 minuter cooldown. Körde dessutom 7 minuter rodd, tung belastning och inte allt för högt tempo, 10x25reps axelpress, 10x15reps rodd och 10x15reps rodd. Nästan en timme körde jag och det behövdes efter morgonens stress, hade paniken i bröstet att jag blev alldeles lamställd.

Ringde frissan innan passet. Har ni nån tid åt mig snart, tyckte jag. Ja klockan två, kom då. Sagt och gjort. Och vet ni vad? Jag gjorde det, I fucking did it!




Man ser det inte nu när överhåret ligger ner, men det är lika kort på andra sidan under luggen. A'la Rihanna. Att jag efter klippningen blev bjuden på färgningen var fab. Hon ville nämnligen inte släppa iväg mig med sån ful hårfärg. Om det känns konstigt att kolla sig i spegelt? ATT det gör!

Nattis

Skitsnyggt! Du passar kanonbra i det!



2010-10-29, 09:47:17 URL: http://turikarlek.wordpress.com/

Anja

fy fan vad du ar snygg Asa! grymt bra att du gjorde det, ibland ar det sa harligt att vaga gora nat drastiskt :) puss och kram



2010-11-07, 13:54:39



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?