101015 - jag vill ha en miljon

2010-10-15, 16:02:01 / Kategori: my words
Ja men vad är det för fel på lönen som inte alls räcker en hel månad?! Råkade komme till Lindex hemsida och vad hittar jag?! Jo två hundra saker som jag vill ha. Bland annat världens mysigaste halsduk. Måste ha! Och så hittade jag den här. Och den vill jag ha, s å d e t s å .

Och skopunktsbladet kom idag oxå, och där hittade jag dom här snyggingarna som jag vill ha. Måste ha varma fötter. Och Ella hade sjukt snygga skor oxå, dom här och dom kan jag oxå tänka mig. Äh, ge mig en miljon bara så ska jag vara tyst sen!

Sofia

Tack snälla Åsa! Kramar



2010-10-15, 17:28:29

Anja

hihihi! jag vet vad du menar ;) for mig ar det mer utrymmet som krisar, vi gar pa en massa marknader har i asien och allt ar SKITBILLIGT och jattefint, men jag har inte plats i ryggsacken att kopa en massa saker..... bajs!



2010-10-17, 05:47:19 URL: http://anjablixherrlander.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?