101014 - idag fick jag ett ryck

2010-10-14, 11:33:23 / Kategori: my words
Idag fick jag ett ryck.. Jag beställde nämligen tandblekning! Så när den kommer (skulle tro nästa vecka) så ska jag testa på en gång. Spännande :)

Idag är jag ledig inför en jobbhelg.. Så vad tänkte jag göra? Jo, jag tänkte börja med att färga fransar och bryn faktiskt. Skulle vilja fixa håret oxå men det blir en annan dag då jag har klippt det. Har absolut inte bestämt mig om jag faktiskt ska klippa det kort igen eller om jag ska klippa det som förra gången. Sen ska jag och Big gå ut på en långpromenad i blåsvädret, kallt med skönt när vi kommer in och kan mysa ner oss i soffan. Ni kan inte ana hur mysig den här killen är när han inte får frispel och ska busa järnet :')



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?