101009 - ensam igen,

2010-10-09, 09:27:37 / Kategori: my words
Ligger ensam i soffan igen. C är på jobbet och jobbar över några timmar igen. Känns konstigt att det är han som jobbar helg och inte jag.. Men han slutar om några timmar så då ska vi käka lite lunch och åka iväg på systemet och köpa ett par flaskor vin. För ikväll kommer finaste Anita&Magnus och vi ska dricka ett par glas vin innan vi går ut och  käkar. Ska bli hur mysigt som hellst! Så vad dagen har att erbjuda innan dess får vi se, poss

Sandra - I Min Rosa Bubbla

Jag har inte planerat något så jag tar det som de kommer :)

Ska du göra något kul ikväll då? :)



2010-10-09, 09:46:24 URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Anja

mysigt med middag och vin!!! vi ska spendera hela javla natten pa en nattbuss. saknar dig med gullunge!!! puss&kram!



2010-10-09, 10:16:06



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?