101007 - uppe med tuppen

2010-10-07, 08:17:31 / Kategori: my words

Det känns så skönt att göra sig i ordning på morgon med smink och allt och sen går man ut och tar en halvtimmes-promenad med Big, nu känns det som att den här dagen inte kan bli dålig alls. Vad gör jag uppe då? jo jag ska iväg till Gynmottagningen (min tredje tid som jag faktiskt inte ska missa eller boka om) och kolla upp min spiral. Jag har haft väldiga kramper i magen så jag är lite smått orolig för vad det kan vara. Som igår, jag hade världens kramp i omklädningsrummet på fristilen, folk blev typ orolig att jag skulle svimma. Sen fick jag ny kramp mitt under passet, på benböjslåten då man har stången på axlarna och på ryggaxlarna när man slänger upp stången över huvudet. Jätte bra låtar att få kramp på och bara vilja krypa ihop och skrika. Det sjuka är att mensvärk känner man ju igen, men när det känns som att nån sticker upp skruvmejslar underifrån in i hela etappen, då börjar man undra. Det är värst vid mens men eftersom min mens inte är regelbunden så kan jag få det här när som hellst lixom. Inte att rekomendera! Jag hoppas att dom ser vad det är så att jag slipper gå med det här, kan ju inte ta tabletter heller eftersom det går över på typ 30sek-1 minut. Måste springa! Püss!



Sandra - I Min Rosa Bubbla

Jag kollar lite på tv, funderar på om jag

kanske ska ta och göra något vettigt :P

Vad händer ikväll då?



2010-10-07, 08:54:46 URL: http://sandraorrebro.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?