101007 - ensam hemma

2010-10-07, 20:40:50 / Kategori: my words
Sitter här hemma tillsammans med Big, som roar sig med hans lilla säng - krafsar i den, slänger iväg den och så morrar han åt den. Och jag sitter i soffan med min dator och skrattar år honom och håller upp internetsladden så att han inte drar ner datorn i golvet nu när den äntligen funkar. Måste berätta den lilla ironin - jag pratade med Ida i telefonen så sa jag det att jag fortfarande inte fått avin om att jag kan hämta ut paketet. Och på schenkers hemsida står det att redan igår så skulle jag börja vänta på avin och det där gör mig så irriterad. Så jag spottar ut mig lite att det är ju jääävligt konstigt att det tar sån tid. När vi lägger på så kollar jag min mail, och mycket riktigt - avin hade kommit! Haha, så jäkla tur hade jag :)
Halv fem var jag på fristilen tillsammans med Anita för att köra BodyCombat vilket är typ en blandning av kampsport, så jäkla kul var det!!! Men man kände sig lite borta eftersom man inte alls har kört det förut, tur nog hade inte heller Anita gjort det ;) Men det är nånting som jag absolut kommer köra igen för fy sjutton va svettigt det blev :) Och inte nog med att vi körde BC utan vi körde på löpbandet 20 minuter efter det oxå, tröttare tjej! Men nu känns det så himla braa och jag kommer ligga här i soffan hela kvällen :)
C är inte hemma, han är iväg med jobbet. Känns lite konstigt att vara heelt själv och jag ska dra ner persiennerna nu så att ingen snuskgubbe står här utanför och kollar på mig. Eller ännu värre - en mördarclown! boouuhhhuuuu

Sandra - I Min Rosa Bubbla

Jag hade Anette och Felicia på besök, det var riktigt kul :)

Vad ska du göra i helgen då? :)



2010-10-08, 09:46:01 URL: http://sandraorrebro.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?