101005 - pengarna försvinner

2010-10-05, 10:02:38 / Kategori: my words
Ja ibland känns det så.. Igår var jag och mamma på Ikea och jag handlade mycket mer än jag tänkt. I och för sig så var nästan 300 kr till andra än mig själv men ändå. Köpte massa nya blommor (och slängde 6 gamla när jag kom hem plus att jag tog bort plastblommorna förutom på toaletten)  och snygga krukor till, så nu ser det lite mysigare ut faktiskt. Ska bara städa så känns det helt okej igen :) När vi satt upp våra hyllor och städat ihop så kommer jag lägga upp bilder hur vi har det här hemma igen :)

Sen sprang vi runt på Birsta och vet ni? Peppar peppar ta i trä, jag hittade 2 par jeans och ett par vanliga svarta leggings för femhundra kr. Och det största av allt, det var att jag handlade på Gina, där handlar jag aldrig för dom har så små storlekar. Men när jag äntligen hittade jeans som satt som ett smäck och som bara gick på 200kr st så kunde jag inte låta bli att köra två par, ett par mörka och ett par lite mer stentvättade. Så jag var nöjd.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?