101006 - ilandsproblem

2010-10-06, 13:13:02 / Kategori: my words

Jag har ett problem, ett riktigt i-landsproblem. I somras köpte vi en ram och såna här "kärlek" och "lycka" som vi tänkte ha ovanför sängen, men vi har inte fått fingrarna ur... och gjort det. så idag började jag ta tag i det. Men nu kommer mitt i-klandsproblem. Ramen blev bara halvfylld för att jag inte har fler kort på mig och C, än- jag ska framkalla massa kort när jag får tillbaka min dator. Så det är ju lätt som en plätt att fixa, men sen när jag ksulle sätta upp bokstäverna så vet jag för det första inte hur jag ska sätta dom, och på Lycka fanns det bara en hängare. Så jag hängde dom såhär tillsvidare. Hur skulle ni ha satt dom? :) 








Eventuellt får dom hänga såhär fast lite längre ut så tavlan får plats, och så att jag flyttar upp kärlek lite så det blir lite mer jämt. Alla små vita pluppar ska jag ta bort på en gång :) 





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?