101002 - tomten börjar värma upp

2010-10-02, 09:24:59 / Kategori: my words
Helt sjukt, det är redan oktober. Vart tog det här året vägen? Känns som att det var nyss vi stog och la våra nyårslöften, som för iår var att gå ner i vikt (har ni hört den förut?!) och börja träna 3-4 gånger i veckan. Och det gick ju bra, eller? Iställer för att gå ner mina sista kilon så gick jag upp nästan till startvikten när jag började med viktväktarna (magen känns större än någonsin nu). Men träningen går ju upp och ner, har haft en vecka då jag inte ens orkat ta mig ner på stan även om jag borde, jag har hellre myst med min lillkille. Hur gick det med era nyårslöften?

Idag vakande vi upp i en soffa nere på stan, nämligen hos finaste Peter&Kristina. Hade en riktig myskväll igår och drack lite öl (och en hel!!!! flaska vin). Vette sjutton vad som hände, eller justdet - det hände ingenting!! Hundarna fick busa av sig, och gissa om dom gjorde det! Hela kvällen hade dom kunnat hålla på om vi inte satt stopp för dom :)

Nu väntar jag på att Peter ska komma hem med lite frukost, sen ska hjärtat och jag gå på stan en snabbis. Sen kommer moster som jag ska göra naglar på :) Ikväll vankas det jobb, men det gör inte så mycket eftersom jag vart ledig gaaanska länge nu, ända sen förra onsdagen faktiskt :) Sen på måndag ska mami och jag till Ikea för att äta lunch, jag och min älskade mami! <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?