101124 . dan före dan, före dag, före......

2010-11-24, 19:03:33 / Kategori: my words
Ingen har väl ändå missat att det är en månad kvar till jul?!! 
Det firade jag idag med att städa hela lägenheten, jag putsade till och med dom skitigaste fönstren och barskåpet!! Sen satte jag upp adventsstakar och julstjärnan i sovrummet. Och så åkte julgardinerna upp. Dessutom har jag dansat runt till mössens julafton och fått världens julkänslor! Nu hör jag hur grannarna försöker igen med musik på hög nivå, jag skrattar och sätter igång Mössens julafton på repeat igen och överröstar deras musik värre ändå. HE HE .
Nu ska jag ut och gå en sväng med mina favoriter - tant Ela & Lucas! Skriver sen igen, och då kommer oxå bilder på mitt lilla "projekt" jag hållt på med :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?