100630 - datie,

2010-06-30, 10:38:08 / Kategori: my words
Fortfarande ingen som lagt en kommentar om min design? Antingen är det positivt eller negativt.. jag väljer att ta de positivt ;)

Idag har jag en date! Med min fina vän Elin och lillprinsen :) Elin ska hjälpa mig färga håret ljusare. Hur de nu kommer sluta eftersom att jag e så mörk.. Men men, ska ju iväg o klippa mig om två veckor så jag får väl färga om de då isf :) Vill bli lite ljusare till sommarn och semestern faktiskt, men vi får väl se hur de blir då det ligger rött i håret nu...

Förresten, jag testade plattången lite snabbt igår innan jag skulle sova, och shit vilken lättsam apparat att göra lockar med, och snabb va den oxå! Är ni nyfiken på en mer utförlig recention så kom in om några dagar då jag hunnit testa den lite mer :)

Nu ska jag göra mig i ordning för att åka ner till mina snyggingar!


fina prinsen i badhusparken i början på sommaren.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?