100630 - blekaleka

2010-06-30, 14:37:25 / Kategori: my words

Tjohooo, va det klias i min hårbotten!! jag vill typ bara... klia sönder skiten. Kan säga att min hårbotten börjar bli... superblek. och resten... nästan inget alls. Det är jobbigt med mörkt och färgat hår måste jag säga :) Men vi har 2 färger kvar att slänga i, så nåting ska det nog bli av det hela :)

Och jag som bara skulle köpa blekning på stan, men Elin lura på mig massa rea grejer. Bland annat en handväska som man bär runt handleden, och byxdress och en klänning. Rea med Elin är farligt!! Visar grejerna sen, tog med mig kameran men ingen sladd, smartskaftet :)

Slänger in lite bilder på in snygga blekning sen oxå. whoopwhoop Åsa goes platina! ;)


Från klassreunion 9d&c -09
En som alltid mörkhårig Åsa, nu blir de ändring på det ;)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?