100722 - men gladare tjej!

2010-07-22, 21:22:48 / Kategori: my words
Läste ni inlägget jag skrev för en vecka sen? Lever hoppet? Jag kan säga att jag ska aldrig sluta hoppas igen! Jag tror att jag blev bönhörd eller nåt, för under lördagen fick jag samtalet jag hade längtat efter - och det var positivt som jag hoppats på!! MEN jag håller på det hela ett tag till, ungefär till nästa vecka, och då lovar jag att ni kommer få se vad jag har burit på ett par veckor. Men först ska allt bli verkligt, även för mig!

Vi har det så bra här nere. Vi har solat&badat, sett massor av Skauuune och haft det lugnt och skönt. Idag gick vi på Skånes djurpark och kollade på alla djur vi har hemma i skogarna. Men det är nåt visst med djurparker, är det inte? :)

Och jag måste verkligen säga stoooort grattis till Sofia och Martin till deras lilla pojke! :D

Nu ska jag spela lite kort innan jag lägger mig och läser lite om den svenska tjejen som flyttar till Köpenhamn för att jobba som strippa.  Och vet ni? passande nog ska vi åka till Köpenhamn imorn... (läs, dot dot dot, precis som i Mama Mia ;) )

a l e x a n d r a

Yes det är min Bästa man kan ha. Förstår det du kommer ha så mycket kuL!



2010-07-25, 14:13:40 URL: http://alexandradr.se

Sofia

Tusen tack! :D :D



2010-08-02, 15:39:59 URL: http://sofiarebecca.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?