100714 - ut med det gamla, in med det nya!

2010-07-14, 17:31:51 / Kategori: my words
Inne på HM tyckte mamma att jag skulle prova än det ena och än det andra men tillslut kom jag ut med dessa. är väldigt nöjd faktiskt, framförallt med klänningen :)




T-shirts med snygg pärldetalj på axeln, dock lång som ett nattlinne i vanliga fall. köpte en i vitt oxå.. 30kr/st


Mysig tunika som egentligen passar när&var, 75kr


Ursnygga klänningen som jag blev kär i! 75kr

Dom som känner mig vet att jag inte har ett enda blått plagg i min garderob eftersom jag fått för mig att jag verkligen inte passar i det, men den här tycker jag är snygg :) Passade på att få med nya frillan som jag tokälskar oxå ;)



Sofia

APsnygga kläder och frisyr du! :D

Jaaa men kom en annan dag! :) Jag fick oväntat besök idag så jag har haft fullt upp jag med! Puss



2010-07-14, 20:39:17 URL: http://sofiarebecca.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?