100714 - Magnus Uggla, sjung för mig!

2010-07-14, 17:02:08 / Kategori: my words
Iiiiiiiiiilla, jag mår illaaaaaa *skrålar - hör ni mig?*
Att leva på kaffe och skräpmat, som har varit min filosofi senaste veckorna, till och med månaden, har verkligen börjat sätta sina spår. Min mage är inte alls okej! Idag mår jag illa till på köpet. Kan kanske bero på att jag åt några cheesrings till frukost, pizza till brunch och en halv stor bägare på maxi. Och så mina fina mellanmål såklart, kinderchoklad. Känns som att jag behöver trappa ner på skräp nu och börja äta riktig mat igen. Och kanske inte fullt så mycket melon som jag har klämt i mig............ Så får inte för er att jag är på barn med er, för det är jag inte, uatn det är mina matvanor som sätter sina spår!

Ahh, behöver jag säga hur nöjd jag är över håret? Älskar att det är så kort faktiskt! och så älskar jag det faktum att jag inte behöver tvätta håret lika ofta som det ser ut nu, lika fräscht som i måndagskväll då jag tvättade det senast. Kanske jag kan få bukt med att vilja tvätta det flera gånger om dagen..

Suckstånkochstön. vad har jag gjort idag då? Jo jag har flängt mer moran, lämnat in min matta som någon spydde ner efter en utekväll, varit och kollat in rean på HM och snurrat runt endel. Kom hem fyra plagg rikare och inte en krona fattigare från HM, och det gillar vi! Tänkte ta bild alldeles snart, innan soppan vi ska äta är klar, så på återseende!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?