100712 - fantastiskt!

2010-07-12, 22:37:20 / Kategori: my words
Kom nästan nyss hem från tant Ela* och nog är det helt sjukt att det växer ett liv där inne i magen! Nästa gång jag kommer får h*n nog va i lite mer liv och rörelse tror jag, den latmasken ;) men jag fick iallafall känna nån enstaka spark, och nog är det bra fantastiskt! Tänk va jag ska skämma bort den skrutt*n när den behagar komma ut. Kan det inte bli september snaaaaart, jag längtar efter dig skruttis! <3

Nu sitter jag och väntar på att C ska bli klar i köket, han ställde sig precis och "slängde ihop lite scons - för det går ju snabbt". Han är branog  l o v e l y min karl!

Eftersom jag slängde mig i duschen när jag kom hem så har kag inte hunnit tagit nån bild på burret än, men det kommer det kommer. Kan säga att jag tog påtok för mycket schampo iallafall ;)


Sofia

Jag har inte planerat så långt som till onsdag än. Men skulle kunna tro att det går fin fint att du kommer en sväng! :D



2010-07-12, 22:49:18 URL: http://sofiarebecca.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?