100708 - olyckligt kär!

2010-07-09, 09:52:48 / Kategori: my words
Jag har kärat ner mig nå så innihelvete! Och jag är fan inte lyckligt kär i detta skede heller. Han heter mr Big, kallas Bigglet i folkmun. Han har världens finaste ögon och lagomt lurviga öron. Han är en blandning mellan chihuahua och kinesisk nakenhund (bara 3,5% naken i honom). Direkt när jag såg bilden så tänkte jag, honom ska jag ha eller ingen. Jag älskar tanken på att ha någon att komma hem till som alltid blir lika lycklig, någon man kan busa med och måste gå ut och kissa i tid och otid. Jag älskar tanken att ha någon med mig vart jag än går, som biter mig i tårna när jag måste kliva upp. Jag älskar tanken på att det aldrig skulle vara en lugn stund!

Dessvärre är det bara jag som älskar tankarna på det här, min sambo är inte lika förtjust och säger tvärt nej. Tanken har slagit mig att jag slänger ut honom så lever jag och mr Big i vår ensamhet ;) Haha, skojar bara.. Men det hade underlättat en hel del ;)  Jag hade tillexempel redan varit påväg längst ner i vårt avlånga land och hämtat honom, men som sagt nu sitter jag här och är olyckligt kär istället...

Linnéa

Näe, jag förstår inte riktigt heller hur dom tänker.. För vad jag vet är väl ändå två månader, 60 dagar cirka? :P

Konstigt!



2010-07-09, 12:02:10 URL: http://linneav.bloggplatsen.se

Marielle

SV: Jag har också hittat en underbar hund. En blandning mellan chihuahua och papillon. den var så himla fin och jag hade bestämt mig för att köpa den, men då kommer sambon ivägen och sätter stopp för det:P Jag håller med dig! jäkla karlar! :)



Haha, man får köpa hem en utan att dom vet så kan dom inte säga något!



2010-07-09, 13:47:43 URL: http://yando.bloggplatsen.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?