100707 - elsas mode

2010-07-07, 11:51:12 / Kategori: my words

 

Är du som jag som slukar böcker under sommarmånaderna? Jag har redan läst 2 (och en halv) bok på bara några få veckor, jämfört med milenniumserien som jag läste under ett halvårs tid ungefär. En av böckerna som jag har läst är Elsas Mode av Sofi Farman. En chicklit av stora mått! Boken är underhållande, lätt läst men blir aldrig tråkig. Elsa halkar in på bananskal och hamnar i situationer du inte kan tänka dig... Behöver jag säga att jag längtar efter bok nummer två och tre?


Sofia

Jag vet inte vad jag har tänkt mig. :P Men nåt finare och mer stilrent än det jag har. Haha bra förklaring va!? ;)



2010-07-07, 22:01:59 URL: http://sofiarebecca.blogg.se/

AMANDA FALK

gud vad strongt av dig att läsa mellenium serien, jag skulle aldrig orka ta mig igenom böckerna, men filmerna var otroligt bra :D



Elsas mode älskade jag, har fått massa tips på shopping och fika-ställen i sthlm när jag läste den, som jag inte vivste om innan (trots att jag bor där) :)



Sv: Tack för tipset, dock är det bara chiclit som går hem för mig. Verklighetesböcker blir jag bara deppjig av att läsa coh de ger mig inte energi och glädje som chiclit gör!

Ha en fortsatt jätte bra kväll, god natt sen!



2010-07-07, 23:41:57 URL: http://amandafalk.se

Anja

HAH! det där är den senaste boken jag läste :D tog mig en tågresa från stockholm till östersund, helt okej underhållning men inget litterärt mästerverk direkt.. men jag tror att det är en självbiografisk bok, hon har bara bytt ut Sofi mot Elsa :) spännande med följande böcker!



2010-07-08, 11:39:35



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?