100706 - storgatan 12

2010-07-06, 17:08:58 / Kategori: my words
Som vanligt när jag och Emelie umgås så blir det alltid lika sena kvällar. Kom hem efter halv 4 och efter att vi kollat på soluppgången. Efter att vi hade varit hos Beda och lyssnat på smurfarna och annat psykbryt gick vi på hembygdsgårn och skrämde upp oss med spöken och massa upplevelser vi haft av andar och sådär. Sen gick vi till kyrkogårn och hälsade på gravar till våra kära som gått bort, och man slutar aldrig förvånas över hur fort tiden går när man saknar någon... Idag har vi myst hemma hos Emelie och så åkte vi förbi storgatan 12 och fikade. Och så köpte jag två jätte fina ljushållare och en påse te, hade dock kunnat köpa med mig mycket mer om inte semesterkassan drabbades ;) jag får väl skicka över pengar åt moster så får hon köpa de jag vill ha sen, eller så får jag åka tillbaka till Hede igen och köpa det själv, det är ju oxå alternativ kanske :P 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?