100704 - rena tortyren!

2010-07-04, 17:05:29 / Kategori: my words
Jag måste säga en sak, se Eclipse! Sjukt bra film mot förra (New Moon sög ju!!). Ahh, kan inte vänta tills sista filmen av Twilight-saga kommer... Den kommer bli spännande om nått!

Vaknade imorse och trodde att jag skulle skulle dö eller nåt av ont i magen. Kunde fan knappt andas, så ont gjorde det :/ men nu känns det bättre förutom att jag är sjukt slö och hängig, jobbigt på ett sätt att jag ska spändera kvällen på jobbet när jag mår såhär, men det kommer nog gå fint!

Nu sitter jag och väntr på att mamma ska komma föbi och dricka lite kaffe och äta jordgubbar, och under tiden sitter jag och torterar mig själv genom att titta på valpar på blocket. Jag blir så sjukt sugen på att köpa en stackars liten bebis när vi åker hem från semestern... Ouch! Jag vill, jag vill, jag vill... Tänk er själv att smuka på en liten valpmage, gosa och busa med en liten stackare. OUCH! Nej fy, nu är det nog bäst att mamma kommer innan jag skickar iväg nåt mail och tingar en bebis utan att prata med C först ;)





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?