100703 - värmeslag

2010-07-03, 19:00:37 / Kategori: my words
Tjolahopp, tjolahej i sommarvärmen!
Guudars va varmt och skönt det är ute, nästan lite för kvaft men det ska man inte klaga på :)

Är hemma nu en snabbis efter jobbet, Tina&Markus är här och vi ska gå och se Eclips, nya Twilightfilmen.. New Moon va inte särskillt imponerande, men den här verkar riktigt bra, hoppas den är det oxå! Är det nån av er som har sett det? Vad tyckte ni? Jag läste böckerna förra sommaren men kommer inte ihåg vad som händer, haha! Förresten har jag precis läst ut en annan superbra bok som jag tycker att ni ska läsa om ni gillar tjejiga chick-lit! Mer om det imorgon! Nu ska jag platta igenom håret och slänga på lite mascara så vi kan åka iväg och käka lite mat innan bion börjar. Hej så länge!

Ella

Passa på att välja skor också när du plattar håret ;) Haha



2010-07-04, 10:08:26



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?